Stránky

úterý 30. dubna 2013

Upeč si lízátko 2.: PIZZA NA ŠPEJLI

Divíte se, proč sem pořád cpu srdíčka, růžovou barvu, perličky a tak podobně? Aby toho kýče nebylo málo, napadlo mě upéct pizzu ve tvaru kytiček. Pozor, mohlo to být horší, mohla jsem klidně obarvit těsto růžovým barvivem!!!


V čem spočívá můj problém??? Mám trauma z dětství. Zatímco ostatní holčičky chodily na balet, měly svoji růžovou sukýnku, drdůlek a možná i rtěnku, já jsem chodila na country tance!!! A to i přesto, že moji rodiče nikdy netíhli k americké kultuře, málokdy mě vzali do Mekáče a doma jsme nikdy neměli Coca-colu (je tedy jasné, že jsem tam chodila jen proto, že to bylo blízko a levné). Musela jsem většinou dělat kluka, jako by ty country tance samy o sobě nebyly dostatečně frustrující. Nosili jsme klobouk, kostkovanou košili, vestu a džíny.


Jistě už chápete, že si to teď musím vynahrazovat a prominete mi. Na svoji obranu musím říct, že u stínovaného dortu z limoncella a také u příštího receptu jsem nepoužila NIC růžového!!! S kytičkami, perličkami a třpytkami už je to ale horší. ^_^

Ale teď zpět k pizze na špejli. Budete na ni potřebovat:


(Použila jsem vlastně chřest pichlavý, který u nás roste ve volné přírodě. Důkaz, že je opravdu bio, můžete vidět na fotografii nahoře vlevo. Citlivé jedince a ochranáře zvířat upozorňuji, že jsem ho s pizzou neupekla.)

těsto na pizzu (koupila jsem ho v Lidlu, protože jsem byla líná)
rajčatová omáčka nebo drcená rajčata
sýr mozzarella
bazalka
a další ingredience podle chuti


Pomůcky:
vykrajovátko
špejle


Postup:

Předehřejeme troubu na 200°C. Vyválíme těsto a vykrajujeme z něj zvolené tvary. Přidáme ingredience a pečeme cca 15 min. Hotové pizzy napícháme na špejli. Nesníme potají v kuchyni a podělíme se s ostatními. Ehm...



Zde je ještě malá ukázka španělských jídel. Vařit je neumím, protože nám je vaří tchýně, ale slibuji, že se je brzy naučím a podělím se s vámi o recept. ^_^





Pokud se vám můj příspěvek líbil a byl vám užitečný, pokud máte nějaký dotaz nebo je v příspěvku něco špatně, napište mi komentář.
Chcete-li se dozvědět o nových příspěvcích jako první, dejte mi like zde.

Přeji úspěšné pečení :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat